Börja din körresa med en

körlektion

Körlektion

Våra körlektioner är den bästa vägen mot att bli en självsäker och kompetent förare. Oavsett om du är helt ny på vägen eller redan har viss erfarenhet, är våra skräddarsydda lektioner utformade för att passa dina individuella behov.

Vad innebär våra körlektioner?

Träna med expertinstruktörer: Våra erfarna och certifierade instruktörer guidar dig genom varje steg av din körresan, från grundläggande hantering till avancerad teknik.

Anpassad utbildning: Varje lektion är skräddarsydd efter dina styrkor och utmaningar för att maximera ditt lärande på ditt eget tempo.

Stegvis uppbyggnad: Vi bygger upp dina färdigheter steg för steg, från grundläggande manövrer till att bemästra olika vägförhållanden.

Börja din körresa

Oavsett om du är redo att ta dina första steg på vägen eller vill förbättra dina befintliga färdigheter, är våra körlektioner det rätta valet. Kontakta oss via telefon eller mail för att boka en körlektion.

Pris: 675 kr

Körlektion 50 minuter

Pris: 675 kr

Körlektion 50 minuter

Pris: 500 kr

Testlektion 40 minuter

Testlektion
Prova vår testlektion och få insikt i din körförmåga. En testlektion är det perfekta alternativet för dig som känner dig osäker på din nuvarande kunskapsnivå och önskar en bättre inblick i dina färdigheter.

Varför välja vår Testlektion?

Inget åtagande: Att välja vår testlektion innebär inget åtagande att fortsätta med vår körskola. Det ger dig friheten att utforska dina alternativ innan du tar ett beslut.

Försmak av vår undervisning: Genom att välja vår testlektion får du en försmak av vår undervisningsmetodik och hur vi anpassar våra lektioner för att maximera ditt lärande.

Individuell bedömning: Vår testlektion ger dig en personlig och noggrann bedömning av dina körkunskaper och utgör grunden för en skräddarsydd utbildningsplan.

Boka
Kontakta oss via telefon eller mail för att boka en testlektion

Pris: 500 kr

Testlektion 40 minuter